Updates - 4th October

Boa noite pessoas :D Não tenho partilhado nada no blog, mas tenho partilhado momentos de trabalho pelo facebook e hoje decidi atualizar o blog para quem não me segue nas redes sociais! Dentro em breve irei partilhar convosco o álbum "Londres emCINCOhoras". Criei este álbum relativamente à publicação O Agosto. Para quem não leu ainda está a tempo de estar a par das novidades nestes últimos tempos :) Hoje fui fazer umas filmagens no Marco de Canaveses e já comecei a editar. Deixo-vos um print do meu processo de trabalho. Estejam atentos ao blog, facebook, twitter e instagram!! As ligações estão disponíveis na página Contactos :D
------------------------------------
Good night people :D I haven't share anything in blog these days, but I've been updating some works moments on facebook and today I decided to publish a post on my blog for who doesn't follow me in the social networks! Soon I'll share with you guys the album "London inFIVEhours". I created this album for a very simple explanation in this post The August. If you didn't read, you still have time to know all the news :) Today I want to shoot some stuffs and I started editing already. I let you a print screen of my work's process. Eyes open on blog, facebook, twitter and instagram!! All these links are available in Contacts :D